ناگفته های زندگی در زیر یک سقف
مردمان بر روی زمین استوار بیشتر از بندبازان بر روی ریسمان نااستوار سقوط می کنند

بعضی تجربه های ناب انسانی بین همه انسان ها مشترکند.

همه شما از تماشای چهره عزیزانتان درحالیکه خوابند لذت می برید.

تجربه لبخندوسپس بوسه مادری برپیشانی کودکش در حالیکه او معصومانه خوابیده یک تجربه مشترک درهمه فرهنگ هاست

فقط یک زن معنی احساس زنی دیگر را می فهمد چه احساس مثبت چه منفی

 

من یک زنم  پیش آمده که بدجنس شده ام و به خودم نهیب زده ام  و بعد دوباره توبه می کنم و بازهم روزگار بازی های جدیدی پیش پایم قرار می دهد

وقتی خدانخواست من بچه دارشوم و جاری کوچیکه حامله شدصبح تاظهرگریه کردم و بعد با غیض به همسری گفتم میخواهم بامشت بزنم توی شکمش  اما بعد همسری نصیحتم کرد و من برای جاری کوچیکه آرزوی سلامتی کردم و از خدا سپاسگذار شدم برداده و نداده اش که داده اش نعمت و نداده اش حکمت است.

 

خدایا لحظه ای مرابه خودم وا مگذار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط یک زن |