سرآغاز
ناگفته های زندگی در زیر یک سقف
مردمان بر روی زمین استوار بیشتر از بندبازان بر روی ریسمان نااستوار سقوط می کنند

آشنایی با یه آدم جدید کلی شوروهیجان باخودش داره  اما زندگی با اون آدم اگه خلع سلاح از مهارتهاوآمادگی های لازم باشیم خیلی وقتا ممکنه به اندازه روزهای اول آشنایی پرشوروهیجان نباشه

ما در فرهنگمون بعضی چیزا رو فقط شخصا تجربه می کنیم به دست میاریم استفاده می کنیم موفق می شویم گاهی فراموشش می کنیم و دوباره به بن بست می رسیم دوباره تجربه می کنیم و موفق می شویم اگرخیلی دوراندیش و سخاوتمندباشیم به فرزندانمان انتقالش می دهیم و بعدش با مرگمون اون همه تجربه های ناب فوتوتو...........پیش به آغوش خاک

سال87بود.داشتم باکسی به قصدازدواج آشنا می شدم می دانستم خیلی ها خیلی چیزا می دونن که من نمی دونم داشتم در رشته مشاوره ازدانشگاه هرمزگان فارغ التحصیل می شدم فرصت راغنیمت شمردم و بایک تیر دونشان زدم :یک تحقیق کیفی انجام دادم یک سال پای زنانی که می دانستم توشه ای در زندگی دارند نشستم و اندوخته هایشان را قبل از اینکه به آغوش خاک برسد به رشته تحریر درآوردم و پایان نامه ام آماده شد و خودم نیز مجهز شهریور87پایان نامه راتحویل دادم و آبان87ازدواج کردم اما.............

که عشق آسان نموداول ولی افتاد مشکلها

چیزهایی که آموخته بودم بعضی جاها جواب داد اما کافی نبود خدایا این دیگر کیست؟آیا این مرد به زبان خارجی سخن می گوید یا ترکی یا.......خدایا آیا من زبان مشترکمان رافراموش کرده ام یا او به زبانی جدید سخن می گوید؟

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 10 آذر 1386برچسب:ای نام تو بهترین سراغاز /آغاز زندگی /, توسط یک زن |